Даруємо 100 грн на першу доставку

0800 330 317 Замовити доставку

Ebay.com це величезний майданчик з продажу будь-яких товарів як від приватних осіб, так і комерційних організацій, однією і основною відмінною рисою платформи ebay від інших маркетплейсов є аукціони. Будь-який користувач може купити або ж продати будь-який товар за ціну, яку він вважає прийнятною для свого товару, при цьому сама платформа заробляє за кожен, проданий товар свій фіксований відсоток при цьому стає гарантом успішної операції між продавцем і покупцем.

Після покупки товару покупець може бути не задоволений, будь-яким фактором, наприклад товар не був отриманий, загублений при доставці, не відправлено або ж не відповідати заявленим параметрам продавця, що в цьому випадку робити?

В ebay є розділ, в якому продавець і покупець може вирішити спірні питання шляхом відкриття claim case, називається він eBay Resolution Center. У claim case ebay є безліч назв, таких як “кейс”, “диспут”, “суперечка”, “скарга” і тд, проте суть і алгоритм дій один і той же, за допомогою якого можна отримати повний або ж часткове повернення вартості оплаченого товару або ж зробити його заміну, варто враховувати, що найчастіше всі витрати по поверненню оплачує покупець, в зв’язку з чим вигідніше для клієнта запитувати компенсацію, а не повернення.

Перевірка чи достатньо підстав для відкриття claim case ebay.

До відкриття claim case ebay Вам потрібно зрозуміти, чи достатньо підстав у Вас для його відкриття і постаратися вирішити питання з продавцем в особистих повідомленнях без відкриття кейса, докладно описавши Вашу притензії, умови повернення, обміну або ж компенсацію якщо така необхідна, а так само ознайомиться з детальним описом продавця по товару, який був придбаний, оскільки купуючи товар у продавця Ви автоматично підтверджуєте все правила і умови, які були вказані в описі лота.

Якщо кейс все ж буде відкритий, то ebay буде враховувати в розгляді кейса, чи пробували Ви самостійно вирішити питання з продавцем і зв’язувалися з ним до відкриття диспуту. Наприклад, Ви оплатили товар, але продавець не додав трек номер для відстеження доставки посилки, в даному випадку не потрібно відразу відкривати диспут, досить написати продавцеві, що б він додав трек номер і надав його Вам, якщо ж Ви в даному випадку відкриєте кейс, то продавець додасть трек номер в Ваш спір і дана притензій буде вирішена в бік продавця і надалі за вказаною товару повторне відкриття диспуту буде вже не можливо. Актуальні умови від Ebay Resolution Center. 

 Дані умови можуть змінюватися ebay в процесі роботи. Основні правила на які варто звернути увагу:

1. Термін для відкриття спору.

В даний момент покупцям надається 30 днів, на відкриття спору, після передбачуваної або фактичної дати доставки, якщо зазначений термін пройшов, то Ви не можете звернеться за допомогою в Resolution Center. (If the estimated delivery date for your item has passed, and you still have not received your item, let the seller know. You have 30 days from the estimated delivery date to inform the seller that you did not receive your item.)

2. Не вірну адресу доставки.

Якщо при заповнення адреси Ви помилилися і вказали продавцю не ту адресу або ж продавець в особистому повідомленні Вам робив уточнення адреси і Ви помилилися, то на даний випадок Resolution Center не поширюється. (The buyer provided an invalid or incorrect address at checkout)

3. Після отримання, доставка товару на іншу адресу.

Якщо після отримання посилки товар був відправлений на іншу адресу, то на даний випадок Resolution Center не поширюється. (The buyer used third-party freight forwarding or mail redirection)

4. Спосіб доставки товару по США.

Якщо по товару проводився самовивезення (pick up), то на дані товари не поширюється гарантія від ebay і Ви не можете звернеться в eBay Resolution Center, так як підставою для відмови буде pick up товару від продавця або ж самостійна доставка продавцем товару на Вашу адресу. (The buyer arranged their own shipping method, such as a courier pickup)

5. Митниця вантажу.

Якщо товар був відправлений продавцем за межі країни, затриманий митницею і причина не доставки вантажу була оплата митних зборів, то в даному випадку Resolution Center не зможе допомогти. (The item was shipped internationally and did not clear customs because fees or duties were not paid)

6. Самовивезення вантажу.

Якщо був обговорений самовивіз посилки і покупець не забрав вантаж в обумовлені терміни, то Resolution Center не допоможе у вирішенні проблеми. (The buyer was notified that the item was ready for collection, but did not collect it within the specified time frame)

7. Компенсація і повернення коштів сплачених за межами ebay.

Якщо Ви обмовили оплату з продавцем за межами майданчика ebay (на карту, рахунок paypal і інше), то ebay не проводить повернення і будь-які компенсації даних угод.

Можливі умови продавця і на що варто звернути увагу:

1. Перевірити опис продавця.

При покупці ми часто спираємося на фото, доданий продавцем, але для платформи ebay це не зовсім вірно, так як в описі до лота продавець може вказати, що продається фото товару, а не сам товар, або ж, що товар не комплектний і в даному випадку фото тільки для ознайомлення, товар має дефекти, не працює за певних умов, заблокований і так далі, за цим до відкриття кейса потрібно ознайомиться, що саме ми купували і на яких умовах.

2. Рейтинг продавця.

Платформа ebay моніторить і видаляє недобросовісних і підозрілих продавців. Існує безліч механізмів завдяки яким після блокування аккаунта ebay, той же користувач не може створити інші акаунти, з цього кожен добросовісний продавець, стежить за своїм рейтингом та оберігає аккаунт, так як втративши його він не зможе більше продавати товари на даному майданчику.

Вам потрібно перевірити рейтинг продавця і відгуки інших користувачів, якщо Ви бачите, що у продавця немає продажів або ж це була перша продаж, то такий продавець не сильно турбується за свій аккаунт і може не виходити на зв’язок або ж ігнорувати Вас.

У той же час, якщо у продавця вже 10 тис продажів і позитивний рейтинг 99,7%, то шанси на позитивне рішення в Вашу сторону без залучення ebay відразу зростають, оскільки продавцю простіше відправити Вам заміну або ж повернути кошти / зробити компенсацію, ніж псувати свій рейтинг і брати участь в claim case.

3. Перевірка продавця на наявність повернення товару.

При виставленні товар на продаж продавець вказує завжди умови по поверненню, вони діляться на 2 типу: “Returns: Seller does not accept returns” (продавець не приймає повернення) і Returns: 30 day Buyer pays for return shipping (продавець вказує термін, протягом якого можна повернути товар).

Якщо продавець при розміщенні лота вказав, що він не приймає повернення товару “Returns: Seller does not accept returns”, то Ви не зможете повернути товар, якщо він Вам не підійшов і для повернення немає вагомих причин. В даному випадку можливо змусити продавця прийняти повернення, тільки якщо Вам прийде не той товар, наприклад Ви замовили телефон, а Вам прийшли кросівки.

Термін повернення вказаний продавцем, наприклад Returns: 30 day Buyer pays for return shipping, це означає, що після отримання товару його можна повернути в 30 денний термін, якщо Ви не уложітель з даний термін, то продавець не прийме повернення.

Варто враховувати, що дана проблема особливо актуальна в разі експорту товару за межі США. Якщо Ви придбали товар на склад США, після чого його відправили в Україну, то для повернення товару Вам потрібно повернути його з України в США, і відправити продавцеві в зазначений термін, по емому якщо Ви сумніваєтеся в продавця або ж проводите дорогу покупку, то простіше замовити додаткову перевірку на складі США, що б переконається в цілісності і комплектності товару.

Повернення товару продавцю завжди сплачує відправник, оскільки продавець приймає повернення безкоштовно, але витрати по поверненню оплачує клієнт, в рідкісних випадках оплату за повернення проводить продавець, однак це більше виняток.

4. Інформація в трекінг доставки від продавця.

Потрібно відразу розуміти, товар був відправлений продавця чи ні.

Якщо товар був відправлений і продавець дав трек номер для відстеження доставки товару по США, то потрібно перевірити на якому етапі доставки знаходиться Ваша посилка, оскільки товар може:

– же не бути відправлений, але продавець создат етикету (стікер, shipping label) доставки вантажу і додав її в кабінет, але на відділення вантаж не передав (статус трекінгу waiting purcell for customers).

– товар був загублений при доставці по США, пошкоджений або ж повертається відправнику. (Damage return to customer, lost return to customer)

– товар був доставлений за іншою адресою. (Адреса доставки не збігається з адресою зазначеною в накладній доставщика (наприклад не той поштовий індекс або вулиця).

– товар був доставлений за вказаною Вами адресою, але Ви не отримали товар і за отримання Грузії не розписувалися або ж товар по трекінгу доставлений в неробочий час. (Наприклад статус трекінгу “Met Customer”, “DOCK”, “Front Door” (залишений під двері / залишений на території). Більш детальна інструкція, як діяти в даному випадку і повернути кошти у служби доставки США Ви можете ознайомитись в статті “Як Працюють служби доставки по США? ”

5. Експорт товару за межі США.

Експорт товару з межі країни буде серйозним порушенням і підставою для відмови Вам в поверненні або компенсації від продавця. У деяких випадках продавець вказує, що він не експортує товар за межі США або ж продає товар тільки в певні штати США, з цього якщо Ви бачите на цьому полі, але все ж будете звертатися до продавця, то до звернення рекомендуємо, щоб на фото які ви будете надавати продавцю (коробки) не було ніяких даних, які підтверджують експорт товару.

Як відкрити кейс в ebay?

Після того, як були проаналізовані всі факти і Ви бачите згідно яких “підстав” Ви можете відкрити кейс можна рухатися далі.

Якщо ж підстав для відкриття кейса нету, то можна не вдаватися до цього методу і зв’язуватися на пряму з продавцем для вирішення ситуації. (Наприклад: Ви отримали авто запчастину і вона не підійшла. Термін повернення вказаний продавця пройшов, але в даному случе продавець може піти на зустріч і все ж прийняти повернення запчастини без кейса).

Заходимо на сайт https://www.ebay.com і натискаємо Sign in

Авторізіруемся згідно логіна і пароля.

На сторінці списку замовлень Вибираємо товар, за яким ми хочемо відкрити суперечка з продавцем, More actions – i did not receive it.

Якщо спір відкрити не можна, то буде вказана причина, в даному випадку ми бачимо, що крайній термін доставки Oct 06, 2021, з цього ми можемо написати продавцеві для вирішення питання або ж звернеться в ebay після Oct 06, 2021.

Якщо минуло 30 днів після передбачуваної або фактичної дати доставки, то система автоматично перенаправляє Вас на сторінку для відкриття спору.

Варіант 1. Товар був доставлений по доданому трек номеру з боку продавця і нам потрібно зробити заміну або ж повернути товар, отримати кошти за не отримане товар або ж доставлений на іншу адресу.

Якщо по трек номеру товар був отриманий (доставлений), то скаргу можна відкрити по 2-м пунктам для обраного прикладу:

I’d still like the item або I want the item. (Заміна товару) – можна використовувати якщо Вам з якихось причин потрібно зробити його заміну або ж повторну відправку товару.

I’в like a refund або I want a refund (повернення товару і повернення коштів). – можна використовувати, якщо товар був не отримано, і в будь-яких, інших ситуаціях, коли Ви хочете повернути отриманий товар і повернути Ваші кошти. Важливо, ebay вимагає повернення товару завжди, в не залежності від того, який товар надійшов, навіть якщо надійде порожня коробка, то її потрібно буде повернути відправнику і тільки після того як товар буде повернуто вам eBay Resolution Center або продавець поверне кошти.

Якщо продавець не виходить на зв’язок, термін доставки пройшов, товар був загублений при доставці або ж не лот відповідає заявленому, то при відкритті скарги будуть такі варіанти:

У графі Give us more info або Add a message потрібно обов’язково описати Вашу ситуацію і докласти всі докази, даний крок дуже важливий, оскільки якщо у Вас не вийде вирішити питання з продавцем, то при залученні ebay будуть розглянуті саме факти (опис, фото товару) , які Ви зараз вкажіть.

* Якщо товар був загублений, але трек номер показує, що товар доставлений на Вашу адресу, але Ви його не отримали, то до відкриття кейса рекомендуємо ознайомиться з цією статтею “Як Працюють служби доставки по США?”

Після заповнення всіх даних натискаємо «Send request» і у продавця буде до 3-х робочих днів для надання відповіді, зазвичай продавці відповідають на протязі до 24 годин і дають Вам вирішення проблеми, після чого Ви вибираєте, що саме хочете (повернення, заміну) .

Якщо продавець не відповідає або ж ми не можемо з ним вирішити нашу суперечку, то ми можемо залучити до розгляду спору адміністрацію ebay.

Після розгляду всіх доказів продавця і покупця адміністрація ebay прийме рішення на користь продавця або ж покупця, максимальний термін розгляду заявки 21 день, в даний період ebay може запитувати додаткову інформацію.

Якщо Ви не хочете займатися кейсами, витрачати свій час і отримати товар під ключ, то Ви можете скористатися послугою покупки + доставки разом з USAinUA.

USAinUA гарантує доставку вантажу, збереження Ваших коштів і захист від шахраїв.

Залиште відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Instagram

Шорти Adidas Women`s PACER TRAINING 3-STRIPES WOVEN HIGH-RISE SHORTS за супер ціною #доставкасша #доставкаєвропа #usainua #adidas #shorts #шорти ...

Майка Adidas Women`s FASHION GRAPHICS FLORAL HALTER NECK TOP за супер ціною #доставкасша #доставкаєвропа #usainua #adidas #top #майка ...

Футболка Adidas Men`s Z.N.E. TEE за супер ціною #доставкасша #доставкаєвропа #usainua #adidas #tee #футболка ...

Шорти Adidas Men`s Z.N.E. PREMIUM SHORTS за супер ціною #доставкасша #доставкаєвропа #usainua #adidas #shorts #шорти ...

Даруємо 100 грн на першу доставку.