ДОГОВІР
про надання послуг на умовах публічної оферти

м. Київ                                                                                                                                «____» ________ 2020 року

Цей Договір є договором надання посередницьких послуг на замовлення, придбання та організацію доставки Товарів та визначає основні умови замовлення, придбання та доставки товарів з інтернет-магазинів США та Європи.

Цей договір є змішаним договором відповідно до частини 2 статті 628 ЦК України. До правовідносин за даним договором застосовуються положення параграфу 2 глави 54 ЦК України та положення глави 69 ЦК України.

Товариство з обмеженою відповідальністю «КАРС ЮСА», в особі директора Скопика Миколи Юрійовича (надалі – «Виконавець»), на підставі статті 633 Цивільного кодексу України пропонує необмеженому колу юридичних та фізичних осіб (надалі – «Клієнт») укласти договір про надання посередницьких послуг з придбання та організації доставки Товарів від Продавців, на умовах викладених нижче.

Визначення термінів.

Для цілей цієї Оферти нижченаведені терміни використовуються у такому значенні:

1.1. Оферта – адресована будь-якій фізичній чи юридичній особі пропозиція  на укладення Договору на надання послуг, викладеного у стандартній та незмінній для всіх формі, на умовах, що містяться в цій оферті.

1.2. Опублікування – розміщення тексту цієї Оферти в його чинній редакції у вільному доступі в мережі Інтернет на сайті Виконавця за адресою: https://usain.ua/contract_offer/

1.3. Клієнт – фізична або юридична особа, яка здійснила акцепт оферти та за завданням якої Виконавець надає послуги.

1.4. Сторони – Клієнт та Виконавець у сукупності, а кожен окремо – сторона.

1.5. Послуги – посередницькі дії Виконавця пов’язані з придбанням для Клієнта та організації доставки йому Товарів із інтернет-магазинів США та Європи, які були обрані Клієнтом на умовах Договору. Послуги включають в себе придбання, упакування обраних Клієнтом товарів, а також їх зберігання до моменту передачі Клієнту та організація доставки за адресою, вказаною Клієнтом у замовленні. Повний перелік та вартість послуг, які надаються Виконавцем, викладені на сайті Виконавця за адресою: https://usain.ua/priceusainua/.

1.6. Продавці – треті особи, що здійснюють продаж товарів.

1.7. Товари – товари, перелік найменування, асортимент яких, погоджений Сторонами на Сайті Виконавця шляхом надання Замовлення, щодо яких Клієнтом надаються послуги на умовах, що містяться в цій оферті.

1.8. Акцепт оферти – повна і беззастережна згода Клієнта на прийняття умов оферти. Оферта вважається акцептованою Клієнтом, а Договір укладеним, з моменту оформлення Клієнтом Замовлення на сайті Виконавця, або через електронну адресу/мобільний додаток Виконавця, що також є підтвердженням надання ним згоди на обробку  персональних даних, наданих Клієнтом. (Акцептом також визначається факт повної або часткової оплати Клієнтом за Послугу).

1.9. Договір – укладений шляхом акцепту цієї оферти договір на надання послуг між Виконавцем та Клієнтом.

1.10. Замовлення – Запит Клієнта на організацію придбання та доставки за вказаною Клієнтом адресою Товару, обраного на сайті Продавця. Замовлення здійснюється Клієнтом шляхом заповнення відповідної форми на сайті або через електронну адресу/мобільний додаток Виконавця за вартістю послуг, які зазначені на сайті Виконавця в момент оформлення замовлення. З моменту оформлення замовлення стає невід’ємною частиною Договору.

2. Предмет договору.

2.1. Виконавець зобов’язується за дорученням Клієнта від свого імені та за рахунок Клієнта за винагороду надавати Послуги з придбання та організації доставки товарів з інтернет-магазинів США та Європи на умовах публічної оферти відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.

2.2. У всіх первинних документах Продавця Виконавець зазначається як Покупець Товарів.

2.3. Товари, придбані Виконавцем у Продавця за рахунок Клієнта є власністю Клієнта.

2.4. Виконавець залишає за собою право відмовити Клієнту у наданні йому Послуг на власний розсуд на будь-якому етапі. При цьому грошові кошти, що надійшли від Клієнта, повертаються Виконавцем Клієнту на умовах цією оферти.

2.5. Сторони розуміють, що Виконавець не несе відповідальності за якість Товару та наслідки споживання Товарів. Всі претензії щодо Товару, його якості, Клієнт має пред’являти безпосередньо до продавця Товару, або перевізнику (в разі, якщо Товар прибув на склад Виконавця належної якості, та отримав пошкодження під час доставки. Якість Товару на складі  Виконавця перевіряється за окремою заявкою Клієнта.).

Загальні положення.

3.1. Діюча публічна оферта адресована всім особам, що бажають скористатися Послугою.

3.2. Виконавець залишає за собою право самостійно вносити зміни та доповнення до публічної оферти. Всі зміни і доповнення до публічної оферти опубліковуються на Сайті Виконавця і завжди доступні за адресою: https://usain.ua/contract_offer/

3.4. Всі умови публічної оферти є обов’язковими до виконання, як для Клієнта, так і для Виконавця. Перед початком користування Послугою Клієнт зобов’язаний ознайомитися з умовами публічної оферти та умовами надання послуг, викладеними на сайті Виконавця.

3.5. Якщо Клієнт не згоден з умовами дійсної публічної оферти або з будь-яким із її пунктів, він може відмовитись від замовлення Послуг.

4. Умови та порядок надання послуг.

4.1. Для укладення Договору та оформлення замовлення Клієнт повинен здійснити реєстрацію або оформити заявку у відповідній формі на сайті або через електронну адресу/мобільний додаток Виконавця шляхом внесення відповідних даних. Інформація, що вказується Клієнтом при реєстрації/оформленні заявки, повинна бути повною та достовірною. В протилежному випадку Виконавець має право відмовити у наданні Послуг та не несе відповідальність за неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором.

4.2. В разі виникненні підозри в шахрайській діях зі сторони Клієнта Виконавець має право запросити додаткові документи для підтвердження особистості Клієнта. В разі не надання необхідних документів Виконавець має право відмовити у наданні Послуг та не несе відповідальність за неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором.

4.3. Виконавець зобов’язується забезпечувати збереження і конфіденційність реєстраційних відомостей. Всі дії протягом строку дії Договору з використанням логіна і пароля Клієнта вважаються здійсненими Клієнтом. Виконавець не несе відповідальність за несанкціоноване використання реєстраційних даних Клієнта третіми особами.

4.4. При виконанні Замовлення Виконавець використовує виключно дані, зазначені Клієнтом під час реєстрації.

4.5. Для отримання Послуги Клієнт має заповнити Замовлення (заявку) на Сайті або через електронну адресу/мобільний додаток Виконавця, додатково вказавши всі необхідні дані для купівлі товару (розмір, колір, кількість та інше).

4.6. В свою чергу, Виконавець після отримання Замовлення, надсилає на електронну адресу Клієнта або відображає в особистому кабінеті Клієнта на сайті (або обраний клієнтом канал комунікації) розрахунок повної вартості Товару.

4.7. Виконавець зобов’язаний оплатити Товар Продавцю від свого імені, але за рахунок Клієнта.

4.8. У випадку відсутності замовлених Товарів на складі Продавця, Виконавець має право анулювати замовлений Товар із Замовлення Клієнта та повідомити про це Клієнта шляхом відправлення електронного повідомлення на адресу, вказану при реєстрації Клієнта або через особистий кабінет Клієнта на сайті. При цьому, Виконавець зобов’язаний зробити перерахунок загальної вартості Замовлення (за товари, які є в наявності).

5. Права та обов’язки Сторін.

5.1. З метою виконання цього Договору Виконавець бере на себе наступні зобов’язання:

5.1.1. здійснити купівлю Товару від свого імені за рахунок Клієнта відповідно до Замовлення.

5.1.2. передати Клієнту отриманий для нього та оплачений Товар у визначені на сайті строки після оплати Клієнтом доставки Товару до України та комісійної винагороди Виконавця.

5.1.3. за вимогою Клієнта надати повну інформацію про стан виконання його Замовлення, окрім внутрішньої інформації між торговою точкою та Виконавцем (трек номер від торгової точки, банківські дані, особиста інформація Виконавця в кабінеті або ордері від торгової точки та подібне).

5.1.4. не розголошувати особисті дані Клієнта та його Замовлення, окрім виконання умов даного Договору. У всіх інших випадках особисті дані Клієнта та інформація про його Замовлення може бути надана у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

5.2. З метою виконання цього Договору Виконавець має наступні права:

5.2.1. отримати плату за надані Послуги на умовах цього Договору.

5.2.2. відмовити у доставці Товарів, які заборонені або мають обмеження при міжнародній пересилці, Товарів, які заборонено ввозити на територію України, експортувати з країн Європи та США, або в разі виникненні підозри в шахрайській діях з боку Клієнта.

5.2.2. для виконання умов цього Договору залучати агентів та посередників.

5.2.3. на зміну або доповнення без попередження Клієнта будь-якої інформації на своєму Сайті.

5.2.4. притримувати у себе Товар, який належить передати Клієнту, на забезпечення своїх вимог щодо виконання Клієнтом своїх грошових зобов’язань перед Виконавцем у повному обсязі.

5.2.5. Утилізувати не витребуваний (не сплачений в повному обсязі) Товар, який знаходиться на складі Виконавця, після спливу 90-ти днів зберігання.

5.2.5. вимагати відшкодування збитків, які стали наслідком відмови Клієнта від Замовлення.

5.2.6. використовувати технологію cookies (cookies – службова інформація отримана від веб-сайту на веб-сервері, яка зберігається у браузері. Застосовується для зберігання даних, специфічних для даного користувача та використовуваних веб-сервером для різноманітних цілей). Сookies не вміщує конфіденційну інформацію та не передається третім особам.

5.2.7. отримувати інформацію про ip-адресу відвідувача свого сайту, але дана інформація не використовується для встановлення особистості відвідувача. У випадках встановлених законом інформація про ip-адресу відвідувача сайту, може бути надана у порядку, передбаченому чинним законодавством України та країн Європи та США.

5.3. З метою виконання цього Договору Клієнт бере на себе наступні зобов’язання:

5.3.1.  Клієнт зобов’язаний ознайомитись з текстом публічної оферти.

5.3.2. Клієнт зобов’язується своєчасно сплатити у повному обсязі:

— вартість Товарів;

— відшкодувати вартість доставки Товарів по території США або іншої країни (якщо це не входить у вартість Товару);

— відшкодувати вартість доставки Товарів до України;

— сплатити у повному обсязі Комісійну винагороду Виконавцю;

— вартість інших послуг, замовлених Клієнтом та показаних у прорахунку замовлення, а також додаткових витрат, які можуть виникнути під час доставки Товарів до Клієнта (доплата за об’ємну вагу, таможні платежі і т.і.).

5.3.3. Прийняти Товари, замовлені відповідно до умов цього Договору.

5.4. Клієнт несе повну відповідальність за правильність заповнення усіх пунктів форми Замовлення на Сайті Виконавця та своєчасність надання необхідних даних та документів.

5.5. З метою виконання цього Договору Клієнт має наступні права:

5.5.1. отримати Товари на умовах і строки передбачені цим Договором.

5.5.2.  отримати у Виконавця інформацію про стан виконання його Замовлення.

5.5.3. відмовитись від виконання цього Договору, скасувавши надане Виконавцю Замовлення. При цьому Клієнт зобов’язаний:

– повідомити Виконавця про відмову від Замовлення до настання моменту купівлі Товару у Продавця. При цьому факт перерахунку коштів на рахунок Виконавця є підтвердженням згоди Клієнта на купівлю Товару у Продавця.

5.5.4. замовити повернення Товару Продавцю (крім Товарів, які не підлягають поверненню згідно чинного законодавства). У цьому випадку Клієнт має виплатити Виконавцю комісійну винагороду за Послуги, здійснені ним до відмови Клієнта, витрати на повернення Товарів Продавцю, а також відшкодувати Виконавцю понесені ним до відмови Клієнта витрати. Повернення коштів Клієнту буде здійснено протягом 3-х банківських днів після повернення грошей від Продавця.

5.5.5. При Акцепті оферти, а також при користуванні Сайтом дотримуватися всіх чинних норм та вимог законодавства України, в тому числі правил Інтернет-eтики.

6. Вартість послуг та умови оплати.

6.1. Вартість послуг визначається при оформленні відповідного замовлення за кожне замовлення окремо на підставі встановлених на сайті Виконавця цін в гривнях, що еквівалентна долару США за офіційним курсом Приват Банку, встановленим на дату здійснення оплати покупцем.

6.2. Рахунок до оплати формується на підставі оформленого Клієнтом замовлення та надсилається засобами електронного зв’язку на адресу Клієнта, що була ним вказана пiд час реєстрації або оформленні заявки. Сформований рахунок набуває чинності відразу ж з моменту його формування.

6.3. Прострочення здійснення оплати дає Виконавцю право призупинити надання послуг до дня надходження відповідних грошових коштів від Клієнта.

6.4. Послуги вважаються оплаченими Клієнтом при безготівковому розрахунку з моменту надходження суми оплати на поточний рахунок Виконавця та у разі оплати готівкою з моменту оформлення Виконавцем прибуткового касового ордера на отримання коштів.

6.5. На підставі договору посередництва ФОП Драмарецька Н.М може здійснювати прийом коштів через платіжну систему Liqpay на умовах публічної оферти товариство з обмеженою відповідальністю «КАРС ЮСА».

7. Гарантії.

7.1. Протягом терміну дії Договору Виконавець докладе всіх зусиль для надання послуг  відповідно до замовлення Довірителя.

7.2. Приймаючи умови цієї оферти шляхом її акцепту, Клієнт запевняє Виконавця і гарантує, що він:

7.2.1. укладає Договір добровільно і при цьому повністю ознайомився з умовами оферти, розуміє предмет Договору, значення і наслідки своїх дій щодо укладання та виконання Договору.

7.2.2. володіє всіма правами і повноваженнями, необхідними для укладення та виконання Договору.

7.2.3. надає достовірні дані Виконавцю при реєстрації на сайті Виконавця, оформленні замовлення і платіжних документів, на підставі яких здійснюється оплата послуг.

7.2.4. уповноважив особу, яка забирає товари у Виконавця від імені Клієнта (якщо це не сам Клієнт) та вона діє за згодою та від імені Довірителя;

8. Зміна умов оферти.

8.1. Оферта у своїй останній редакції набуває чинності з моменту опублікування відповідної редакції Оферти на сайті Виконавця в мережі Інтернет і діє до моменту відкликання оферти Виконавцем.

8.2. Виконавець залишає за собою право внести зміни в умови Оферти та /або відкликати Оферту у будь-який момент на свій розсуд.

9. Термін дії, зміна і розірвання Договору.

9.1. Термін дії цього Договору: Договір набуває чинності з моменту акцепту Оферти і діє до моменту виконання Виконавцем зобов’язань з надання Послуг в об’ємі, погодженому Сторонами у замовленні на Сайті, або до моменту розірвання Договору.

9.2. Договір може бути розірваний:

9.2.1. Кожною зі Сторін у випадках, передбачених чинним законодавством України і цією Офертою;

9.2.2. Будь-якою Стороною в будь-який момент шляхом направлення іншій Стороні відповідного повідомлення.

9.2.3. За взаємною згодою Сторін.

9.2.4. Розірвання Договору Клієнтом або відкликання ним акцепту Оферти після купівлі Товару/оплати послуг не покладає на Виконавця обов’язку повернення коштів, що були сплачені Виконавцю.

9.3. У випадку розірвання цього Договору його положення зберігають силу на термін, необхідний для врегулювання фінансових та інших розрахунків по даному Договору та додатків до нього.

10. Відповідальність Сторін.

10.1. Виконавець несе таку відповідальність за Договором:

10.1.2. Виконавець не несе відповідальності за Договором за будь-які дії/бездіяльність третіх сторін, за винятком тих, які ним залучені для виконання Договору.

10.1.3. За жодних обставин Виконавець не відшкодовує будь-які непрямі збитки та/або упущену вигоду Клієнта та/або третіх сторін незалежно від того, чи міг Виконавець передбачати можливість настання таких збитків чи ні.

10.1.4. Виконавець звільняється від відповідальності за неповне або неналежне надання послуг за цією Офертою у випадках невиконання Клієнтом будь-якої з умов цієї Оферти.

10.2. Відповідальність Виконавця за Договором за будь-яким позовом або претензією, в тому числі з боку Клієнта, щодо кожного окремого замовлення обмежується сумою винагороди Виконавця за замовленням, виконання, невиконання або неякісне виконання якого спричинили настання відповідальності Виконавця.

10.3. Виконавець звільняється від відповідальності за порушення умов Договору, якщо таке порушення спричинене дією обставин непереборної сили (форс-мажор), включаючи: дії органів державної влади, пожежа, повінь, землетрус, інші стихійні дії, відсутність електроенергії та / або збої роботи комп’ютерної мережі, страйки, громадські заворушення, безлади, будь-які інші обставини, не обмежуючись перерахованим, які можуть вплинути на виконання Виконавцем Договору та є поза контролем та волею Виконавця.

10.4. Сторони усвідомлюють, що Виконавець надає послугу з організації придбання та доставки Товару з інтернет-магазинів, на умовах цього Договору, тому Виконавець не є а ні виробником Товару, а ні Продавцем Товару. Норми Закону України «Про захист прав споживачів» застосовується до Виконавця з урахуванням зазначеного застереження.

11. Інші умови.

11.1. Усі питання, неврегульовані Договором регламентуються чинним законодавством України.

11.2. Договір містить повну домовленість між Виконавцем та Клієнтом.

12. Реквізити Виконавця.